2013-12-01 | 10:21:13 | Vardag

1 december 2013

1 december, 1:a advent, 24 dagar kvar till julafton, första avsnittet av julkalendern.. 
Det finns mycket man kan säga om denna dagen. För mig kommer den bestå av plugg under förmidagen, lunch med farmor, farfar och familjen, sedan sång med gospelkören hela eftermiddagen. Fullspäckad dag.
 
Faktiskt en väldig fullspäckad helg: I fredags var jag i Jönköping på julkonsert med Samuel Ljungblad, Ole Børud ocg Per-Erik Hallin, så sjukt bra var det! Efteråt hämtade vi upp vår gamla ungdomsledare Johannes och åkte hem. Igår firade vi min lillasyster Annie, släkten kom hit och åt lunch och tårta, hon blit hela 17 år på tisdag.. Eftersom jag inte har haft någon tid till plugg förrän nu så får jag plugga gärnet fram till kl 13, sedan är det full rulle igen. 
 
Julkalendern verkar vara riktigt bra iår, åtminstone det första avsnittet som gick innan idag. Ser fram emot resten! 
 
Nu ska jag forstsätta mitt plugg. Kände bara för att kika in här lite, var ju ett tag sedan.. 
Peace!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: