2011-10-11 | 20:48:54 | Vardag

2011-10-11

Mitt sämsta och enorma problem just nu är att jag är förkyld. Det är hemskt, speciellt när jag dansar 4 gånger/veckan, och i värsta fall måste skippa den danslektionen och skriva ner allt som händer på lektionen som en dåre för att hinna med. Sämst. Var tvungen att göra det idag, men imorgon ska jag bannemej vara med, och resten av veckan!

Har jag sagt till er att jag måste läsa ut en bok på 300 sidor till nästa vecka? Om inte, så vet ni det nu. Sådär rolig och intressant information om mitt liv. Har en känsla av att jag måste plugga stenhårt imorgon. Glosor, matte, dans.. you name it.



Funderar på att gå och lägga mig snart, med hopp om att jag förkylningen försvinner. Men det lär ju inte hända. Bara jag inte får ont i halsen så kan det väl få funka. 
Godnatt

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: