2011-10-20 | 21:10:59 | Vardag

Ett bra slut på en inte så bra dag

Hejsan!
Kvällen bestod av: fika (med Johannes och Ellinor), lite information om bröllopet som är på lördag och PIZZA! Det var väldigt längsedan jag åt det, känns det som.. Eller, jag kanske åt det i söndags till och med. En ganska virrig och glömsk Olivia just nu..
Iaf, jag fick träffa min älskling en liten liten stund idag i alla fall. Överlycklig! Som jag har saknat honom. 
Pizza åt jag med mina kära vänner Andreas, Martin, Linus, Johan, Ellinor och Louisa. Mysig och trevlig kväll blev det. :)
Imorgon är det fredag, vilket betyder helg, och bröllop. Awesome! Tagga tagga tagga
PUSS


Postat av: Johan

Du åt pizza i torsdags med Olivia.. :)

2011-10-22 @ 09:39:40
Postat av: Johan

Fast, det var inget. Sscch :)

2011-10-22 @ 09:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: