2011-10-01 | 22:26:01 | Vardag

första Oktober tvåtusenelva

Hejsan! Har inte hunnit blogga idag. Förrän nu då. Sov hos min älskling inatt och kom inte hem förrän vid elva. Då var det bara att äta så snabbt som möjligt för att hinna sminka sig och fixa håret innan kvart över tolv. Stressigt, jag vet. Sedan bar det av mot Smålandstenar för att dansa på Ungdomsfestivalen. Sjukt nice, och jag var inte ett dugg nervös heller!
Sen nästan direkt efter det åkte vi hem. Jag duschade och sedan åkte vi iväg till Boarp för att fira min kusin Emelie.
Förresten, jag har världens sötaste kusiner (Linus och Emelie). Emelie hade gjort en skylt som det stod Olivia på, hon tänkte ha den när jag dansade men hon glömde den hemma. Gulleplutt. Och Linus, som är 4 år, är bara för söt! As cool kille btw.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: