2011-10-14 | 17:09:11 | Vardag

Fredag

Idag är det fredag, och helg! Fy vad skönt.
Ska snart packa min väska och gå upp till Johanorre och spela innebandy med lite kul folk. Ingen träning eller så, bara spalar för att det är, kul..? Haha, egentligen så tycker jag att innebandy är en himla onödig sport. Man bara springer efter en boll som man sedan skjuter undan och försöker göra mål i ett galet litet mål. Fattar inte riktigt hur det kan bli så, kul. Men det är inte så kul, fakiskt.. Nej. Nu blev jag förvirrad av mig själv.. Skit samma, jag ska spela innebandy punkt
Ska, kanske, sova hos min fina inatt med. Så mysigt!
Ni får ha en bra helg folks! Jag kommer nog inte uppdatera något, har en himla massa plugg som jag skjuter upp hela tiden. = en tråkig helg.
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: