2011-10-03 | 19:10:01 | Vardag

I learn everytime i bleed.

Har suttit och pluggat sen typ tjugo över tre (med några pauser) till samhällsprovet som vi ska ha imorgon. Jag kan inte direkt säga att jag kan det. Jag kan väl det någorlunda bra, men jag skulle inte säga att det räcker för ett A direkt eller ens ett C. Kanske ett C, men just nu blir jag glad bara jag får ett E! Förtjänat ett dåligt betyg på detta provet, så lite som jag har pluggat till det. Men det är ju inte fel om ett mirakel sker, GUD! 


På fredag eftermiddag åker jag till Norge med min familj. Ska kolla på när min kusin, Martin, namngivs. Jag har inte riktigt listat ut vad jag ska ha på mig än. Veckan ilandsproblem. Men som tur är har jag nog köpt rätt kläder till bröllopet som är om ca. 3 veckor! Är lite osäker på kjolen, men det funkar nog. Annars finns det ju 30-dagars öppet köp..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: