2011-10-19 | 16:37:16 | Vardag

Like I'm the only one that knows your heart

Hejhej!
Sitter och pluggar lite. Eller så är jag inne på Facebook. Eller så kollar jag bloggar på Bloglovin'. Det växlar lite. Kanske inte så mycket pluggande, längre. Men jag har faktsikt varit ganska duktig. Räknade lite matte innan och så lärde jag mig några oregelbundna verb i engelska och så satt jag lite med samhällen..
 
Vid kvart över fem ska jag och Louisa till Kalles färg, vet inte riktigt vad hon skulle göra men jag ska iaf köpa en ny hårborste. Mamma köpte en till mig för någon vecka sedan och den gick sönder efter typ en och en halv vecka. Sugit. Så nu ska jag köpa en ny! :)
Puss
En otroligt fin webcambild på mig och Emmis! ♥


Postat av: EMMA

vem är dessa sexiga personer? :))))

2011-10-19 @ 16:45:34
URL: http://twelvedays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: