2011-10-18 | 17:01:21 | Vardag

Pluggar

Sitter i min säng och försöker plugga till mitt samhällsprov som är på fredag. Omprov, rättare sagt.
Känns som om alla mina dagar går åt till att plugga. Tråkigt, men sant.
Samtidigt som jag försöker plugga sitter jag och tänker på min älskling, han är i Stockholm och kommer inte hem förrän på torsdag. Och det skulle inte förvåna mig om jag har fullt upp med att plugga när jag kommer hem, och sen vid fem ska jag och Ellinor fika med Johannes, sedan blir det bröllposinformation klockan sex.. Helt plötsligt försvann min tid då jag kanske skulle ha kunnat träffa Gustav när han kommer hem. Bajs då.
Nej, nu ska jag fortsätta med att plugga, måste kunna det här!
Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: