2011-10-27 | 21:35:38 | Vardag

The middle - Jimmy eat world

Efter skolan idag var man hemma i typ tjugo minuter innan man var tvungen att åka iväg och jobba. As soft, det är skitskönt att jobba på GARO när man är nästan helt själv i hela fabriken (åtminstone känns det så). Men lite mindre kul när man börjar tänka på typ en massa skräckfilmer och sånt som man har blivit tvingad till att se (jag är inte precis någon skräckfilm-människa om man säger så), så lite "orolig" var man ju. Man vet ju aldrig, rätt som det är kanske det står en man vid dörröppningen och stirrar på en med en kniv i handen. Nej, fy. Vilken äcklig tanke.. Kommer inte våga jobba kväll där mer nu.. Haha.
Nej, nu ska jag nog gå och lägga mig. Är skittrött och har matteprov imorgon, som jag faktiskt tror kommer gå rätt bra! :) Life's good right know!
Puss
Bild från bröllopet som var i lördags. Så roliga är dom! :) De kläderna hade dom för att det var delvis ett bröllop som var fritt (man fick sitta var man ville, vara klädd hur man ville m.m.) och temat var färg. Eftersom Lotta jobbar på Colorama (antagligen). Lite skoj. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: