2011-10-30 | 14:26:09 | Vardag

You found me

Konserten igår var hur grym som helst! Jag satt och gapade, typ.. Inte riktigt, men jag var väldigt såld. Jag vill också kunna sjunga så bra som dom gör..
Tog inte med mig någon kamera, men det ångrar jag nu.
Gick upp tjugo i åtta idag för att fixa mig och sedan åka till kyrkan vid nio, dansade sen på gudstjänsten med Living Faith. Och nu har jag inget o göra. Synd att det inte var lite fina väder, då hade jag kunnat gå ut och försöka ta lite porträttbilder på mig eller ta fler naturbilder. Men så blir det nog inte. Får väl vänta tills min sötis hör av sig. ♥
På tal om naturbilder så var jag ute och fota lite fina färger igår! Kommer nog upp senare.
PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: