2012-04-20 | 11:14:46 | Vardag

Jag är så grymt taggad inför imorgon så det finns inte!

Har nu fixat hela outfiten till min piratroll, och nu när jag kan se hur jag kommer se ut lite bättre blir jag ännu merpepp, det kommer bli riktigt kul!

Jag har inte bestämt mig för om jag ska ta med mig kameran dit, det finns risk för att det kommer regna och jag kommer nog ändå inte ta så många bilder, för jag kommer antagligen inte hinna det.. Men vi får se hur jag gör. Ni kommer iaf få en bild på hur jag kommer se ut, det får nog räcka. Haha :)


Just nu sitter jag hemma och väntar på att klocka ska bli lite mer så att jag kan äta lite. Börjar klockan ett igen, så det är någon timma tills jag behöver cykla upp till skolan igen.

En bild på min kusin Martin från i höstas när vi var där och hälsade på dom.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: