2012-04-23 | 21:19:55 | Vardag

Måndag 23/4

Nu har man bakat till lotsen imorgon. Sega chokladrutor, som vanligt. Haha :)

Imorgon är det NP i svenska del A - läsförståelse. Det kommer nog gå bra tror jag. När vi övade en gång på förra terminens nationellt prov så fick jag C. Så det är nog chill. :)
Vi har egen lektion på dansen med, så det blir nog att Jenny och Sanna får öva på din duett, vi har inte riktigt bestämt oss om vi ska koreografera en till dans eller inte. Det känns som om det är ganska ont om tid, bara fem veckor kvar till föreställningen! Det kommer bli awesome!

Jag är rädd för att bloggen kommer få lida lite denna veckan, eftersom vi har prov och massa nationella just nu. Plus att jag måste skriva på min uppsats om Israel-Palestina konflikten, sjukt tråkigt. Men livet kan inte alltid vara kul, right?

Jag vet, en massa bilder på lilla Martin just nu. Men han är så himla söt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: