2012-04-22 | 15:20:44 | Vardag

TAGGA GF 5-8 juli

Jag var på GF (Gullbrannafestivalen) förra året, och det var så sjukt bra och sjukt kul. Den bästa konserten var när Newworldsson spelade, det var en sån skön stämmning och dom var riktigt bra!

Att få umgås med sina vänner i 3 dagar och gå på en massa konserter tillsammans i det fina vädret är så grymt härligt! Jag taggar redan GF nu i sommar, det kommer bli grymt.

Förra året bodde vi i Johans stuga i Halmstad, så det var lite jobbigt att behöva åka fram och tillbaka några gånger/dag, men det funkade och det var mysigt. Nu, detta året, har vi fått låna min mosters husvagn som vi ska ha på campingplatsen intill festivalen. Mycket bättre, och mycket närmare!

Just nu kostar festivalpasset 495kr, det höjs den 1 maj till 595kr. Så om du vill gå på denna festivalen, vilket jag tycker att du verkligen borde göra, så är det bara att köpa biljett. Helst nu i april då, eftersom det höjs i maj.
Om du inte vill vara på festivalen alla dagar så kan man köpa dagspass för varje dag (torsdag, fredag och lördag). Finns även familjepass för 1700 kr.

Ni kan läsa mer på Gullbrannafestivalens hemsida: www.gullbrannafestivalen.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: