2012-08-30 | 21:58:00 | Vardag

30 augusti 2012

Min dag har varit kanonbra, måste bara säga det.
Slutade halv ett idag så jag, Anna och Jenny for till samhället för att uträtta x antal ärenden. Sådant som iaf jag har behövt göra väldigt länge nu och så får man det äntligen gjort, plus att man hade sällskap, allt blir så mycket roligare då.
Jag har nu fått papper som mina päron ska skriva på så att jag kan skaffa gymkort, jag har köpt Årskort Surf och köpt mjukisbyxor (mina gamla hade ett stort fett hål mellan benen..). Om det är öppet i receptionen tillräckligt länge imorgon så ska jag fixa mitt gymkort då, annars får det bli på måndag, sen kommer jag äntligen igång med träningen! :)

Skulle egentligen ha jobbat ihop lite pengar till BÅTEN 2012 idag, men såklart ska det börja spöregna och åska precis när vi skulle göra det, så det blir på söndag istället. Btw, jag är så stört taggad!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: