2012-08-18 | 14:54:17 | Vardag

Tips på ansiktsrengöring från Herbalife

Jag tänkte tipsa er om en ansiktisrengöring från Herbalife, som består av tre steg; 1. ansiktsrengöring, 2. ansiktsvatten och 3. fuktkräm.

Just dessa produkter är till för normal till fet hy men finns även för normal till torr hy och innehåller vitaminerna A,C & E, fuktkrämen innehåller också SPF 15.
Flaskan till rengöringen och ansiktsvattnet rymmer 200ml och fuktkrämen 50ml.

Jag får känslan av ren och mjuk hy efter att jag har tvättat mig med rengöringen, finnar och pormaskar märks inte av efter bara någon tvätt, jag märker skillnad på min hy väldigt snabbt. Med hjälp av ansiktsvattnet förstärks denna känslan. Fuktkrämen torkar in snabbt och behåller solskyddsfaktorn en hel dag. Rengöringsmedlet luftar dessutom väldigt gott!

Jag måste nog säga att dessa produkter är dem bästa jag har testat. Clearasil är också väldigt bra, men inte om man jämför med Herbalifes NouriFusion.
herbalife.se kan man lätt hitta produkterna, antingen som enskilda eller som ett paket.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: