2012-12-18 | 17:36:59 | Vardag

18 december 2012

Nu är det snart jullov på riktigt!
Jag och min fina dansklass dansade på två julavslutnigar i skolan idag, och musikarna hade en liten konsert. Imorgon blir det tre "uppvisningar/konserter", sedan är det jullov på riktigt.
Efteråt är vi några stycken som ska hem till Anna för lite julmys, vi ska köra paketleken och fika. Efter det vet jag inte vad jag ska göra, sova kanke..

Var nyss och klippte mig med..
Efter 8 månader eller nått.. Galet vad slitet det hann bli, skönt att bli av med det iaf!
Från och med nu ska jag klippa mig regelbundet.


Postat av: Denice

Vilken fin blogg du har :)

Svar: Tack så mycket! :)
Olivia Melin

2012-12-19 @ 23:18:20
URL: http://denice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: