2012-12-26 | 23:10:09 | Vardag

26 december 2012

Jahopp, vad har jag haft för mig dessa två dagar efter julafton då?
Jag har ätit, massor.. igår var jag och min familj hos farmor och farfar och åt trerätters + fika, mysigt men man var ju nästan död efteråt. Sen på kvällen var vi ett gäng i kyrkan som spelade Gutar Hero och Bizzerwisse, eller hur det nu stavas. 
 
Idag har jag ätit och fikat hos min pojkväns mormor med en del av hans släkt. Det var gott, men man orkar ju inte äta upp allt. Efter det var jag och Gustav på bio, Berättelsen om Pi, riktigt bra! Vi har från och med nu fört in att kolla på bio tillsammans på annandagen är en tradition! :)
 
Nu ska jag sova, peace!
 

Postat av: Linda

misstag, the sinister skulle du sett, creepy men braa ändå! :) o kanske inte misstag men du fattar haha. kram på dig o hare bra! <3

Svar: Haha, jag är inte för så mycket läskiga filmer.. kanske ser den någon gång i framtiden. :)
Olivia Melin

2012-12-27 @ 14:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: