2012-02-17 | 12:31:21 | Vardag

Home, sweet home

Nu är jag hemma! Eller, jag kom hem inatt runt halv två.
Denna resan var så sjukt nice, dels för att det var väldigt roliga människor som jag åkte dit med och för att vädret var väldigt fint så man kunde njuta ordentligt av den fina utsikten och skidåkningen.
Jag tog aldrig med mig kameran när jag åkte skidor, så några fina utsiktsbilder har jag inte så att jag kan visa hur fint det var. Men jag har det i huvudet, men det hjälper ju inte er något..
När det gäller skidåkning så lärde jag mig ganska snabbt (kan ha berott på min duktiga lärare, hihi). Så jag åkte väldigt mycket den första dagen och länge. Men jag ska inte säga att jag aldrig ramlade, för det gjorde jag x antal gånger.
På ondsagen åkte vi iväg till Björnriket en stund, men jag var inte så pepp på att åka och mina ben var inte riktigt med mig, + att jag inte tyckte att de backarna var särskilt bra. Förutom en, men det var jobbigt att ta sig dit. Så jag och Gustav åkte hem framåt lunch-tiden och slappade i soffan och kollade på TV och gjorde iordning i huset och så resten av dagen. Det var också nice.


Resten av mitt fantastiska lov ska bestå av plugg på dagarna och kanske lite film och mys på kvällarna.
Ni får en av ganska många utsiktsbilder att kolla på sålänge, dock är det inte från bergstoppen så att man ser ner på allt det fina, då vi var påväg till Björnriket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: