2012-02-28 | 16:31:57 | Dans

Streetvecka

Denna veckan har vi en så kallad gästlärare, Johan Lööf. Med honom ska vi dansa street och så blir det hela veckan ut. Första danslektionen hade vi idag.
Det var riktigt kul! Vi jobbade mycket med att få in känslan i stilen och gunget, och olika steg och rörelser. Sista timmen lärde han oss en kombination som han satt ihop.
Jag har aldrig dansat street innan, så detta var en riktigt bra lektion för mig så jag kan hitta stilen lite mer, om man säger så.
Jag ser fram emot resten av veckan!



Nu sitter jag här och tar det lugnt, ska upp till kyrkan på URmöte sen vid sju. Jag känner på mig att jag kommer vara riktigt trött då, kommer nog somna.. Men det ska nog gå fint!
Ha en fin kväll!
En bild från skidresan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: