2012-02-27 | 18:42:01 | Vardag

You're my favorite

Hejhopp! Så nu har snön kommit till stan igen, sug. Jag som hade hoppats på vår.


Vad har jag gjort i helgen då?
I fredags var jag med mina fina tjejer och hade en mysig tjejkväll tillsammans
I lördags åkte jag äntligen och köpte en present till Gustav, bara si så där en månad försenad.
I söndags (igår) var jag i kära Göteborg med min klass och musikklassen. Fick en och en halv timme shopping och mat sen kollade vi på West side story. Den var bra, men inte jättebra. Men det blev en fin upplevelse med huvudvärk och svindel. (satt högst upp)

Idag gick jag och Louisa upp till Ackeviks (tror det stavas så) för att få klippa oss, men det var stängt. Så vi ska gå dit på torsdag igen på Drop in och elevklipp, mycket billigare. Och så någon gång, antingen nu i helgen eller nästa vecka, så ska Emma [LÄNK] färga mitt hår.
jag vill ha sommar. Nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: