2012-07-01 | 20:15:29 | Vardag

1 juli 2012

Jag kan ju lika gärna säga det redan nu att det förmodligen kommer bli kass uppdatering nästa vecka.

Imorgon ska jag tjäna lite pengar till BÅTEN-resan, som är i september någon gång, direkt efter jobbet på GARO. På tisdag ska vi ner till moster och få lite info om husvagnen som vi ska låna, föööör på onsdag åker vi till GF! :D och ja, resten fram till typ söndag eller nått förstår ni nog nu, när jag nämnde GF. Men, jag har nog fixat ett eller två inlägg som kommer dyka upp någon dag. :)

Ikväll ska jag till kyrkan för att kolla på EM-finalen i fotbollen. Btw, jag vann tippningen och där med pengarna, as glad!


Söta Dexter

Postat av: A L V A (foto)

sv: tack så mycket! :)

2012-07-01 @ 20:46:29
URL: http://alvalandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: