2012-06-15 | 16:48:47 | Tankar

15 juni 2012

Varför känns allt så jävla konstigt? Är det för att livet förändras och man är med om nya saker? Är det för att personer i sin omgivning förändras, och man känner sig inte som hemma längre, i livet? Eller är det på grund av jag själv..? Vad har jag gjort för att det blir såhär? Är det ens mitt fel? Är det någons fel? Det är så svårt att förstå.


Det var längesedan jag kände denna känslan. Allt har varit så himla bra, jag har trivts bland mina vänner, jag har skrattat och varit glad så mycket oftare än att jag har legat i min säng mitt på dagen eller sent på kvällen/natten när jag ska sova och gråtit och mått apdåligt. Men det känns som om det vänder tillbaka till det där nu, och jag är inte ett dugg bekväm med det, jag är inte lika glad längre, vad händer?

 

Jag har absolut ingen aning om varför.


Postat av: Linda

<3

Svar: <3
Olivia Melin

2012-06-15 @ 22:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: