2012-06-26 | 17:44:46 | Vardag

Hurra hurra till mig!

Idag fyller jag och min fina syster Louisa 17 år, grattis till oss! :) hihi

Min födelsedag spenderades på GARO i Gnosjö, vilket innebar ingen frukost på sängen och ett litet paket på morgonen och till lunch fick det bli uppvärmda makaroner med falukorv i en burk, istället för ens favoritmat som födelsedagsmat..
När jag kom hem, rätt nyss, ser jag typ världens största (man får överdriva lite..) paket på min säng som var ifrån mamma och pappa. Det var en rätt stor silvergrå resväska med en lite mindre inutti, jag hade inte ens tänkt på att jag faktiskt behöver en resväska, haha :)

Vi ska firas nu på söndag, så jag har inte fått fler paket. Men o andra sidan så tror jag att minst hälften av det jag kommer få kommer vara i pengar. :p






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: