2012-03-24 | 19:13:15 | Dans

Dans på UF

Under förmiddagen var jag i Värnamo en sväng och hittade en vårjacka, som jag verkligen behövde. Kollade på en himla massa fina kläder inne på Trend House och Vero Moda, synd att man knappt har några pengar. :/

Sen har jag varit i Gisleparken från klockan ett till halv fem ungefär. Dansade där på UF tillsammans med Anna och Sanna från min klass, när dom delade ut olika priser till eleverna. Jag var väldigt nervös.. det satt runt 800 elever i publiken, men det gick hur bra som helst! :) Vi dansade i oäkta One Piece, så det var lite speciellt.
Vi gjorde, tillsammans med Jenny som tyvärr inte kunde vara med sen, koreografin på en vecka ungefär. Vi tog olika steg från uppvärmningar och så. Och den blev riktigt bra om jag får säga det själv!

Ikväll ska jag nog bara ha en myskväll här hemma med film och godis. 
Ha en fortsatt fin lördag!



Postat av: EMMA

haha typ 5 cm nedanför axlarna :D

2012-03-25 @ 09:30:42
URL: http://eake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: