2012-03-06 | 18:52:14 | Vardag

Myseftermiddag

Nu ska jag skriva ett sånt där tråkigt "detta gjorde jag idag" inlägg.

Jag var i skolan, som vanligt. På danslektionen idag började vi lite med en koreografi till vår nästa föreställning som visas i maj månad. Riktigt nice kommer det bli! Så se till att inte vara upptagna när denna enorma händelse sker.

Efter skolan cyklade jag, Anna, Felicia och Jenny upp till samhället. Kollade lite inne på Lindex, men inte särskilt noga så tänkte fråga Louisa om hon vill hänga med mig upp dit imorgon. Sen så cyklade vi till Liza bags & outlet, köpte en stor svart skinnväska (tror inte det är äkta, eller jag har ingen aning) precis det som jag verkligen behövde! Hittade också ett par skor som jag hade kollat på när jag var i Gällstad för ett tag sedan, de var mycket billigare här också, men köpte inte dem.

Och så avslutade vi vår lilla myseftermiddag med en fika på Bernts konditori. 

En mobilbild från när jag åkte till Göteborg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: