2012-05-15 | 12:50:19 | FOTO - övrigt

Dream

Jag vill bara att det ska bli varmt och soligt, så att jag kan gå en runda och fota. Så slipper ni se en massa blommor som vi har här hemma hela tiden.. Och så är det ju gött att kunna få chansen att fota något helt annat, så att man utvecklas ännu mer. 

Min "dröm" är att starta en fotostudio/affär, av något slag. Där jag kan sälja bilder/tavlor som jag har tagit och kanske fota porträtt m.m. Det hade varit awesome.

Men det tar nog ett tag tills jag kommer till den "nivån", eller vad man ska säga. Jag är fortfarande nybörjare när det gäller att fota och min kamerautrustning är inte direkt den allra bästa. Och jag har inte råd med att köpa mer utrustning, inte nu iaf. 

I'll keep dreaming.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: