2012-05-08 | 11:06:37 | Vardag

Har varit tillsammans med Gustav i ett helt år nu, känns så overkligt för att det har gått så snabbt. Men fy vad glad jag är! :)


Hade 45 minuter matte, sedan var vi och kollade på treornas projektabeten. Jag är helt kär i Linus och Jonas projekt! De har byggt ett skrivbord som är galet snyggt (2.00x1.20 m). Om det hade fått plats i mitt minirum så hade jag lätt beställt ett till mig, jag ska banne mig ha ett när jag flyttar hemifrån! 

Nu har jag hål till 13:20, lite lamt, men det finns ju tid till plugg..
Sista lektionen är dans som tur är, vi ska få besök av en tjej som heter Caroline Sehm, hon ska hålla en workshop för oss i audition. 





Postat av: Louisa

Bara slänga ut sängen så får den plats :)

2012-05-08 @ 13:08:57
URL: http://louisamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: