2012-05-13 | 13:18:57 | Vardag

söndag 13 maj

Hejsan!

Kom precis hem från kyrkan. Det var en riktigt bra gudstjänst med en grymt bra predikan. Efter det blev det fika som vanligt med fina vänner. :)

Nu ska jag kolla igenom Bloglovin, sedan blir det att plugga matte. Vi har matte-tenta den 22 maj, så jag har en del att repetera på en väldigt kort tid.

Jag blev förresten klar med samhällsuppsatsen igår med.
Nu känns det som om det inte är lika mycket stress i skolan, men det kommer väl igång snart igen, det är ju alltid så i slutet av vårterminen.

Ska försöka träffa Gustav ikväll också, man hinner inte med att ses under skolveckorna när det är så mycket plugg och vad det nu kan vara. Lite tråkigt. :( Men det ska det bli ändring på i sommar! :)

Nej, nu har jag babblat alldeles för mycket. Ha det fint!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: