2012-10-14 | 18:52:00 | Vardag

14 oktober 2012

Igår var jag och min familj i Gällstad och Borås för lite shopping. Det var inte meningen att vi skulle åka till Borås först, men eftersom både jag och Louisa ville dit så åkte vi dit när vi var klara i Gällstad.
I Gällstad köpte jag en vinterjacka inne på Fabriken och halsduk + vantar på Lager 157, i Borås hittade jag en pösig t-shirt som jag kan ha när jag dansar och en tröja (länk), från H&M.

Sen när vi kom hem så drog jag och Louisa till kyrkan för ett spontanhäng med mat, spel och skratt.
Det var min lördag det!

Peace!

Postat av: Jonna Erlandsson

sv: Jag gjorde min på fujidirekt men går att göra på många såna fotosidor :)

2012-10-15 @ 16:19:03
URL: http://jonnaerlandsson.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: