2012-09-01 | 20:46:02 | Vardag

1 september 2012

Blev nyss klar med att rensa och städa ur min garderob, tog säkert 5/6 timmar att göra. Det är ju väldigt smidigt att göra om man vill fördriva tiden lite. Men fy vad mycket pengar som ligger i dessa kassar egentligen!

Nu ska jag poppa popcorn och kolla på Ghost Whisperer, Once upon a time och Terra Nova. Serie-kväll  i min ensamhet.




Postat av: Linda

nämen har du fått upp ögonen för ghost whisperer?! Minns mitt babblande i 9:an, typ avgudade serien o Jennifer haha :D om det är någon tröst så ska jag också sitta i min ensamhet o forstsätta droga film o käka choklad! Plugga borde man men hallå, en ledig dag behövs med jämna mellanrum! :) kram på dig!

Svar: Ja, jag har börjat kolla på TV11 när det går på vardagarna. :) Dock kommer inte alla avsnitt i ordning, men det spelar inte så mycket roll för mig. :pKram kompis! :)
Olivia Melin

2012-09-01 @ 21:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: