2013-04-14 | 22:50:51 | Dans

The weekend

Helgen har varit grym! 
Och föreställningen är såklart det som jag tänker på mest, men jag har också kunnat träffa min fina pojkvän som jag inte sett sen i söndags förra veckan på grund av att båda varit för upptagna med annat, men det kan vara bra att vara ifrån varandra ett tag ibland med.
 
Tillbaka till föreställningarna, alla var riktigt duktiga och jag känner iaf att det gick bra för mig i i princip alla, förutom de två första då jag inte riktigt hade hunnit fått in "känslan" eller vad man ska säga, + plus att publiken inte var så särskilt rolig då.. Haha. Tack till den bästa danspedagogen Andrea för att hon fixade Dansstudions 10års jubileum så himla bra!!
 
Nu ser jag fram emot nästa dansföreställning. 
Att stå på scen är bland det bästa jag vet och att få möjligheten till det tre gånger på ett år, minst, är sjukt kul! Den som är näst är med skolan och inte alls lika stor, men det är såklart lika kul ändå! Redan taggad..
 
Nu ska jag sova ut så mycket jag kan efter denna helgen, skönt med sovmorgon. Peace!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: