2013-02-19 | 22:34:00 | Vardag

19 februari 2013

Ursäkta för den dåliga uppdateringen
Men jag har en hel del saker som tar upp så mycket tid denna veckan. Den största är nog att vi håller på och repar för fullt till ungdomsmötet som är här i lilla Gislaved nu på lördag i Centrumkyrkan. Kommer blir helt awesome, men tar mycket energi från en och då plus att jag har en del plugg som ska hinnas med. Jobbigt, men ändå kul.

Jag är också taggad för Wellclub!
På fredag är det dags för årets första Wellclub här i Centrumkyrkan. Manfred och Viktor i min klass ska spela lite låtar och underhålla oss andra som sitter och lyssnar på dem, det blir fika och förhoppningsvis en andakt med. Detta sker ändå på den tiden då Tonår är. Så ja, en Wellclub-kväll består helt enkelt av musik, vänner och god fika!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: