2013-01-03 | 14:50:25 | Vardag

3 januari 2013

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva..
Jag kan ju säga att jag hade en väldigt bra julafton och nyårsafton. På nyårsafton var vi några stycken som träffades hemma hos mig och lagade trerätters, det blev riktigt gott! Vi spelade spel, pratade, kollade på fyrverkerier i regnet och åt kladdkaka efter tolvslaget + drack massa kaffe. Vid fyra-tiden på natten/tidig morgon bestämmde vi oss för att avsluta vårt nyårsfirande. 
Jag känner på mig att 2013 kommer bli ett himla bra år!
 
Var och åt på Chili Thai innan med några vänner, himla mysigt och sjukt gott. Jag insåg att det inte är långt kvar av detta jullovet, om en vecka börjar jag skolan igen och får träffa mina fina klasskamrater, men jag ser inte riktigt fram emot stressen och pressen som kommer dyka upp snart igen, usch.
 
Nu ska jag bara ta det lugnt en stund, får se vad som händer ikväll.
Peace!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: