2013-06-12 | 09:31:41 | Vardag

12 juni 2013

Okey, det där med att hålla igång bloggen går ju inte jättebra.. 
Jag har inte sådär jättemycket som jag känner att jag vill dela med mig av, har känt att jag inte vill ha någon personlig blogg där jag berättar allt jag gör, utan mer en fotoblogg (men om det ska funka måste jag ju typ fota 24/7, och så bra fantasi/inspiration har jag inte). Så jag antar att det får bli lite mittemellan..

I alla fall så hade vi långhelg förra veckan. I torsdags fotograferade jag Lovisa, David och lilla Ruben för att de ville ha en bild till Värnamonyheter, själv blev jag väldigt nöjd med bilden! Samma dag var vi ett gäng som firade Linus som hade fyllt 20 år, som tur var så var det varmt och sol, vi åt god mat, tävlade lite och senare på eftermiddagen/kvällen paddlade vi kanot i Nissan. Himla mysigt! 

Resten av helgen har jag i princip varit förkyld, började med att jag hade ont i halsen och sedan nästa dag var jag dunderförkyld.. Kul! I måndags var jag på Risktvåan (halkbanan+stadskörning i Jönköping), förkyld såklart.. Det måste ha varit sjukt irriterande att sitta i samma bil som mig när jag hostade och snörvlade, haha. Stadskörningen och halkbanan gick i alla fall bra, körde i och för sig på plastgubbarna på banorna men men, det ska man väl göra? 

Igår var jag hemma från skolan för att bli frisk, och det går ju i alla fall framåt. Idag är jag med hemma, men inte för att jag inte kan gå till skolan, utan för att vi inte har några lektioner! Hur nice?? Imorgon är det skolavslutning och det betyder sommarlov!! Så himla skönt! 

Cred till den som läste alltihop, Peace!

Min systers dansgrupp, från föreställningen.

 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: