2013-06-27 | 17:45:46 | Vardag

27 juni 2013

Snabbresumé på vad som varit och vad som ska vara, för att jag är sämst på att uppdatera och kommer förmodligen inte bli så värst bättre på det:

Jag började jobba veckan efter skolavslutningen och har gjort det fram tills idag och ska göra det fram till onsdag nästa vecka. Förra fredagen var jag i Borås med några vänner, efter det åkte vi vidare mot Nyhem för att vara med på ett ungdomsmöte där. 

Jag fyllde år igår, 18 bast är jag nu! Firade dagen med att jobba, äta tårta och kolla på film, haha. Var så sjukt trött, så orkade inte göra så mycket. Gustav kom förbi för att säga grattis och ge mig en present (bilden). Vi hade varit och kollat på en present till Louisa i måndags och då sa jag att jag tyckte de skålarna var riktigt snygga, så då köpte han dem dagen efter! Ett steg närmre mitt drömkök.. 
Vi ska fira mig och Louisa, plus mamma som fyller 50, ordentligt på lördag, så då blir det ett riktigt fett kalas med mycket mat, presenter (förhoppningsvis) och massa folk! 

Nästa helg är det dags för GF, d.v.s Gullbrannafestivalen! Det är därför jag bara jobbar fram till onsdag nästa vecka. Vi är samma gäng som förra året som ska åka ner dit och hoppas på en husvagnsplats med el och lyssna och kolla på ett gäng grymma artister. Det kommer bli riktigt kul! 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: