2013-06-13 | 12:51:22 | Vardag

Sommarlov!

Nu är det sommarlov, äntligen! 
Tanken var att jag och Louisa skulle jobba nu, men vi kände inte riktigt att vi orkade göra det, och jobba direkt efter att man fått sommarlov känns ju verkligen desperat. Nej men, vi ska jobba imorgon och fram till Gullbrannafestivalen, så tre veckor ungefär. 

Vädret är ju dessutom sådär bra, här regnar det och jag hoppas verkligen inte att sommaren blir som förra året; mer regn än sol. Vem vet, att det regnar på sommarlovs-dagen (eller något sånt..) kanske bara betyder att det blir sol mest hela tiden resten av dagarna. Vi kan ju hoppas på det i alla fall!

Annie ska ha en tjejkväll ikväll, så nu håller jag på och hjälper henne med att städa och plocka undan lite. Sen ska jag kolla på dansföreställningen som de andra i min klass fick se i tisdags när jag var sjuk, fick låna skivan över lovet. Det ska bli spännande att se!

Peace!

En mindre passande bild, på Rubens hand.
 



 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: