2013-03-10 | 19:37:00 | Vardag

10 mars 2013

Plugg och massa kakor..
När jag kom hem efter gudstjänsten i förmiddags åt jag och sedan var jag ute en timme och övningskörde. När jag kom hem igen gick jag till Gustavs faster som bjöd oss på kakor och tårta, jag fick reda på först då att det berodde på att hon hade fyllt år.. så jag hade kommit dit med tjocktröja och inte så särskilt snygga kläder, snäll pojkvän man har som berättar saker för en. Haha!  
Nu har jag precis skrivit klart en engelskauppsats och ska fortsätta med en recension om en väldigt bra dansfilm; The LXD - the legens of extraordinary dancers, för er som har ett Youtube-konto kan se den där och jag rekommenderar det!
 
Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande! Peace!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: