2013-03-25 | 22:44:39 | Vardag

25 mars 2013

Denna dagen har varit ganska så bra.
Hade mitt svenskatal som jag fick B i, och jag är rätt nöjd med det betyget med tanke på att jag inte hade övat så mycket. 
Det var en liten konsert i skolan av några elever från en musikskola i Värmland, de var väldigt duktiga!
 
Det som var lite mindre bra med denna dagen var att jag hade kunnat sluta kl 12:00 idag (idrottslektionen var inställd), men stannade kvar i skolan för att lyssna på den där konserten, som iofs inte var något måste (istället för idrott), och ha en danslektion efter det (14:15). Men, vi fick veta ungefär fem minuter innan att danslektionen var inställd. Så jag gick hem och skulle vara tillbaka runt halv fyra för att ha Dansmix, men då är det tydligen ombyggnation där vi är så det var bara att gå hem igen för att efter en timme gå samma väg för att ha jazz (som för övrigt gick bra).. Så idag har väntat onödigt länge på en lektion och gått min väg till skolan 6 ggr. Och jag har intevätit några våfflor..
 
Nu ska jag sova, peace!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: