2013-03-06 | 17:01:43 | Vardag

6 mars 2013

En inlämning som ska in denna veckan handlar om upplysningen,
sitter vid köksbordet med två feta böcker och försöker få ihop något vettigt. Jag har till söndag på mig, men det hade ju varit skönt att bli klar med det i god tid så att man kan lägga ner enerign på något annat.. Men men, det går framåt iaf!
 
Fotade till en annan fotouppgift  innan idag, själv blev jag riktigt nöjd med bilderna. Vi skulle fota vitt på vitt och svart på svart, för att lära oss hur vi ska hitta den bästa exponeringen m.m. Jag hinner nog inte redigera dom nu, så det kommer förmodligen upp imorgon.
 
Ska till Johannes ikväll på bön&bröd, längesedan jag var där nu, ser fram emot det!
Peace!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: