2013-03-03 | 13:35:00 | Vardag

Streetstar

Gårdagen var så grym!
Vi satt inne i en stor lokal med en scen mitt i och massa dansare runt om som skulle tävla eller bara kolla på. Stilarna var kanske inte det som jag tycker om mest, men det var ändå så himla tufft att kolla på! Alla var riktigt grymma! 
De stilar som det tävlades i var bl.a. locking, popping, house och hiphop. Sedan var det en tävling inom koreografi som tre dansskolor var med i. 
 
När vi åkte hem sen krånglade vår buss, så vi fick stanna på en mack i Stockholm i över en timme och vänta på att någon skulle komma dit och hjälpa oss. Vi alla var så sjukt trötta och klockan var runt tolv/ett. Vi var hemma i gislaved vid fem och jag somnade runt halv sex. Men jag känner ändå att det var det värt!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: