2013-03-12 | 17:58:41 | Vardag

Tisdag

Smoothie och plugg.
När jag kom hem idag runt två gjorde jag iordning en smoothie som bestod av yogurt (såklart) banan, kiwi, äpple och trädgårdsbär. Den blev väldigt god faktiskt, det är kul att exprimentera lite med vad som passar ihop och så. Iaf, sen satte jag mig vid köksbordet med plugg och har gjort det enda fram tills nu. Jag har bara en inlämning kvar att göra nu innan jag åker (recensionen av dansfilmen), så om jag hinner klart med den imorgon behöver jag inte tänka på något plugg när jag är borta! Hur skönt?!
 
För övrigt är jag sjukt taggad på min lilla skidsemester! Åker på torsdag morgon och kommer hem sent på lördagen, vi stannar inte så särskilt länge men det är ändå värt. 
 
Peace!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: