2013-03-18 | 20:56:39 | Vardag

Tredje gången gillt!

Smoothie på morgonen? Inget jag kan rekommendera.
I morse skulle jag göra en smoothie, men när jag hällde i yoghurten insåg jag att jag inte hade satt dit mixerknivarna i botten. Nyvaken, behöver jag säga mer?? Yoghurten rann rätt igenom och över hela maskinen, så det blev ingen smoothie för mig.. 
När jag hade duschat och ätit nu ikväll så skulle jag göra en smoothie, fick ju ingen i morse, så nu skulle jag minsann få en! Men, nej, såklart inte.. Denna gången satte jag på mixerknivarna, men självklart så finns det en jäkla tätningsring som ska på med, så när jag satte på maskinen läckte skiten ut i botten. När jag fått hjälp av pappa att rengöra den (som för övrigt stått hela dagen med att rengöra den sen första gången) så gjorde jag ett tredje försök, och då fick jag min efterlängtade smoothie! Synd bara att det inte var den godaste jag gjort..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: