2013-05-29 | 14:20:00 | FOTO - övrigt

Antikt

I sommarhuset i Svanaholm
I lördags var jag, Lousia och pappa i Svanaholm för att hämta ved. Jag hade med mig min kamera och passade på att fota lite antika grejer som vår fafar samlat på sig under åren, väldigt fina grejer, alltihopa. Men jag fastnade speciellt för de tjocka böckerna, biblarna (som för övrigt är från 1800-talet hur coolt!?), och ett bord som var uppdukat med antika saker. Så himla fina! Farfar ska sälja sakerna och jag kan lätt tänka mig att köpa någon av böckerna, jag vågar knappt bläddra i dom för att det känns som om sidorna kommer låssna men hade vart fint som dekoration.


Postat av: Johanna Lervik

Vilka fina bilder verkligen!! :)

2013-06-16 @ 12:15:14
URL: http://johannalervik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: