2013-05-31 | 15:46:37 | Vardag

Gisledagarna

Är precis hemkommen efter en heldag med dans. 
Vi har kört igenom alla koreografier inför söndag och måndag och det känns riktigt bra! Jag skulle ha haft friluftsdag på Holmen idag, men vår fina danslärare/lots lyckades få loss oss ur det. Det var skönt att hon kunde göra det för det känns som om vi behövde denna dagen. 

Nu ska jag ta det lite lugnt en stund, sen ska jag steka pannkakor och sedan gå upp till centurm med Ellinor och kankse Louisa och lyssna på bl.a "Småstjärnorna" och se om det finns något annat roligt att hitta på. Urban Chaos spelar i Centrumkyrkan, får se om jag går dit. Måste passa på att vara ute nu när det är så varmt och fint väder!

Peace!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: