2013-09-12 | 17:10:28 | Vardag

12 september 2013

Tänkte jag skulle försöka få liv i bloggen igen
Kan ju börja med att säga att mitt sommarlov var riktigt bra. Som jag skrev i förra inlägget var jag på Gullbrannafestivalen, det var riktigt grymt och många av artisterna var väldigt bra! Efter det så åkte jag och min familj iväg till Varberg och kampade i en vecka och sedan till Halmstad i ytterligare en vecka, mycket sol, grillande, lite badande och hög mysfaktor. 
 
Jag och Gustav gick på bio och såg den nya filmen World War Z, varken han eller jag var särkilt beredda på att det skulle finnas zombies med så vi blev lite tagna där. Dessutom är inte den sortens film min favorit direkt men den var faktiskt helt okej bra. :)
 
Näst sista veckan var jag på Gullbrannaläger, det var kul och det fanns en hel del bra seminarium. 
 
Nu, har jag börjat trean. Trean! 
Det är inte långt kvar till studenten, kommer gå så sjukt fort. Beställde faktiskt min studentmössa i onsdags. Hur som helst, allt har börjat dra igång på riktigt nu och det märks att det är sista året. Som tur är så kan jag dansa på skoltid och rensa mina tankar och få bort all stress för en stund som smyger sig på.
 
Vi hörs när vi hörs! 
Peace

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: