2013-09-14 | 10:06:43 | Vardag

14 september 2013

Godmorgon! 
Jag vaknade ändå hyfsat tidigt idag. Men jag har däremot inte gått upp än, planerar att göra det snart. 

Idag ska jag försöka plugga, lite, och gå upp till samhället för att kolla efter en höstjacka. Det börjar ju bli lite kyligare ute nu, så nu känns det att hösten är på väg. Hösten är så sjukt fin med alla färger, förhoppningsvis har jag tid till att fota! 

Senare idag ska vi fira min morfar genom att äta ute på något ställe som jag inte kommer ihåg vad det hette. Det kan bli mysigt!

Jag bloggar btw från mobilen. De har nu uppdaterat appen, så nu är det enklare att blogga härifrån, och snyggare layout på hela appen. Gillas! Dock verkar man inte kunna ändra storleken på bilderna, så det blir ett bildlöst inlägg den här gången. 

Peace! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: