2013-09-16 | 17:32:29 | Vardag

16 september 2013

Är det någon av er som följer Idol?Jag har för en gångs skull kollat från första början den här gången och inte missat ett enda avsnitt av det. Det är ju faktiskt rätt kul att se alla som söker och vilka det är som går vidare och åker ut, varför har jag aldrig gjort det innan? En del är ju hur grymma som helst! Jag är lite avundsjuk på att de kan sjunga så bra, det hade varit något. Vem hejjar ni på? En av mina favoriter är Sandra!

Jag anmälde mig btw till högskoleprovet innan idag
Jag gjorde det i våras och det gick inte alls bra. Kan ju iofs bero på att jag inte läste någon matte under hela tvåan, jag svarade på kanske 2 matteupgifter på hela provet, resten förstod jag ingenting av. Men nu läser jag det och jag hoppas att det går bättre denna gången än förra!
Nu ska jag ta det lugnt en stund innan jag åker till Gustav och kollar på Idol.
Peace!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: