2013-09-19 | 15:41:19 | Vardag

19 september 2013

När jag kom hem igårkväll satte jag igång den senaste uppdateringen på iPhonen, iOS7 för er som kanske har missat.. När jag vaknade imorse hade jag det på min mobil. Och.. Det är så förbannat snyggt, det ser betydligt fräshare ut än det förra och har massa nya funktioner, men ända är det så lätt och cleant. Älskar det! 
 
Jag köpte förresten en Marlies Dekkers BH i tisdags, men från smartgirl.se. Den var typ 100 kronor dyrare, men jag tyckte den var snyggare. Jag köpte en utan spets, det hittade jag inte på den sidan jag länkade i tisdags. Jag tror att den ska vara nere i min brevlåda på måndag, har jag tur kommer den till mig redan imorgon! Happy girl.
 
Nu ska jag försöka ta tag i mitt gymnasiearbete, vi ses!
Peace
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: