2013-09-13 | 14:20:00 | FOTO - natur

Fotokväll på stranden

När vi campde i Halmstad i sommras så drog jag med Annie ut en kväll och fotade på stranden. När vi gick dit var jag mest ute efter att få fina bilder på solen som höll på att gå ner, men på vägen dit (och innan himmelen blev alldeles röd/orange och fin) fotade jag lite annat med. Jag fick en hel del med bilder som jag blev riktigt nöjd med, så de bilderna kommer antagligen komma upp här på bloggen snart. Den bilden som är med i förra inlägget är en av dem!
 
Kan börja med fyra sandbilder eller vad man ska kalla dem. Har ni tänkt på hur fint sand faktiskt är? Det skapas ju riktigt tuffa mönster i sanden när folk har gått i det och när det blåser, regnar och vad det nu gör, tycker det är sjukt fint. 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: