2013-09-23 | 17:06:04 | Vardag

Vad man kan göra på en studiedag

Jag hade kunnat sova till typ ett om jag hade velat
Men jag gick upp lite efter nio, på vår lediga dag. Men jag är glad att jag gick upp så tidigt för jag har fått saker gjorda! Har städat mitt rum, som jag för övrigt inte har städat sedan jag fyllde år i somras skäms, tvättat en massa och kollat på lite mindre än en halv film, Narnia för att vara exakt.. Det är väl det en studiedag är till för, eller? Ärligt talat så vet jag inte riktigt vad en studiedag är till för, för att vi ska sitta med näsan i alla våra böcker hela dagen kanske? Hur kul är det egentligen? Jag kan inte säga att städa är mycket roligare, men hellre städa än plugg, faktiskt.
 
Jag fick ett sms tidigare idag om att min BH, som jag beställde förra veckan, finns på 7-eleven. Men jag har inte hämtat den än för har inte riktigt känt mig fin och fräsch nog att gå ut idag, måste duscha ikväll så jag kan hämta den. Ska bli kul att se hur den sitter! Den kanske inte passar alls.. Haha! 
 
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Game of Thrones. 
Peace!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: